BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 25, 2010

....hari ini, esoook, lusa n tulat...=> Kulat, buolat, kelat, ralat, ulat, selat...

Ambui...merepek sudah aku nih... al maklumlah minggu2 penangan exam... semua benda aku merepek dah...
hahahhahahahaa....

semalam sudah settle satu paper... KKA2013... memang hentam bin ketam, ketam bin tibai, tibai bin tembak, tembak bin ape lg ntah....?? korg sambung r sendiri... huuuuhuuhuu..

pada awalnya, aku menyangka bahawa, masa yg diperuntukkan utk menjawab adalah selama 2jam, so, aku goreng r part2 soalan yg aku boleh jawab n memberikan jawapan yg agak pjg n yg aku ingat... xsangka tibe2 dibabak minit ke-30 yg terakhir ketua pengawas tu khabaq... utk pelajar KKA2013, masa menjawab anda hanya tinggal lebih kurang  30minit... aku punye r terkezut... mne xnye... klu 2jam aku budget 1 soalan 30minit... so, time tu baru 1jam... maknenya aku baru siap 2soalan... ade 2soalan lg yg aku belum jawab...
setelah diberikan makluman tersebut, aku jadi gelabah... aku terus pulun wat soalan yg ke-3 namun xsempat habis  aku terus skip wat soalan no.1 bahagian A.... memang barai r aku hentam soalan no.1 tu.... tapi ade r isi2 yg aku yakin, aku bleh dapat mark kt ctu... yg malangnya, soalan no.3 r..... aku just sempat menyambung mengarang jawapan hingga interpretasi yg 1st... huk3... confirm2 6 7 markah hilang di ctu...huk3.
namun... benda dh jd nk wat macam mana kan??? so, leave it... wat muke happening je... huuuhu...

walau bagaimanapun, kelegaan dpt dirasai, al maklumlah, paper 1st yg boleh dikatakan sukar...ditambah pula carry mark yg rendah...so, mmg kne pulun abes r... hahhaa...

kini, kami pelajar BNK menanti paper yg seterusnya iaitu subjek KKG2023... di mana subjek ni agak barai yg melampau... yelah.. mne xnye... dgn lect yg agak ting tong... carry mark yg xtaw dpt berapa scara keseluruhan... n nota yg beliau bg ntah ape2.... nk jawab ape nih...????
kite tgk je r esok... soalan ape yg beliau kuarkan... kalau susah, aku bg gigit itu kertas... kalau senang aku bg goreng itu kertas wat udang goreng tempura bersalut paper KKG2023... bagaimanakah rasenye??? korg cube r sendiri!!!!! hahahhaa....

0 comments: